sobota, 8 września 2012

Tildy...


Tildy to norweskie, szmaciane lalki, które doskonale nadają się jako zabawka dla dzieci lub jako dekoracja wnętrza. Te ręcznie wykonane cudeńka od jakiegoś czasu zdobią nasze mieszkanie, gdyż ich fanką i twórcą jest moja Mama. Sama je szyje, ubiera. Ja pomagam tylko przy ich „make up’ie” i robię im zdjęcia. Z pod igły mojego kochanego Tildowego Powera wyszło już ich kilkadziesiąt. Trudno podać ich dokładną ilość, gdyż lale stworzone dla Nas, często ofiarowane są przyjaciołom, znajomym. Ci zachwyceni ich urodą zabierają Tildki do swych domów, dlatego straciłyśmy już rachubę. 
Dla mnie lale mojej Mamy to prawdziwe dzieła sztuki! :)

Zapraszam na zdjęcia tylko kilku lal. Wśród nich Tilda-Królik, Para Młodych, Zimowy Skrzat :
    









 


















 
 











 

Podobają Wam się? Czekam na Wasze komentarze. :)
Pozdrawiam,
Najbarwniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz