niedziela, 9 września 2012

Dzień urody...


Dziś Dzień Urody. Warto zadbać o skórę twarzy, włosy, dłonie, oczy, itd. Oto kilka sprawdzonych przeze mnie sposobów, żeby wyglądać i czuć się piękniej. Wszystkie są naturalne, dlatego nie należy bać się efektów ubocznych. 
 
Skóra twarzy:
Na tarce o małych oczkach trzemy małe jabłko, następnie dodajemy 1 łyżkę mąki ziemniaczanej  i kilka kropli soku z cytryny. Mieszamy powstałą maseczkę i nakładamy na 15 minut na twarz i dekolt. Po tym czasie płuczemy twarz letnią wodą.

Włosy:
2 żółtka jaja kurzego mieszamy z 1 łyżką oliwy z oliwek. Rozprowadzamy maskę na włosach. Na głowę wkładamy foliowy czepek lub jednorazówkę, a potem owijamy ją ręcznikiem. Kompres trzymamy 1h, następnie spłukujemy i myjemy włosy. Jedyny minus to to, że włoski mają specyficzny zapach… Także przed randką niewskazane…

Dłonie:
Do lekko podgrzanej oliwy dodajemy dwie kapsułki witaminy A+E oraz kilka kropel soku z cytryny. W takim specyfiku kapiemy nasze łapcie, aby były piękne i gładkie.

Oczy:
Zwilżony w schłodzonej, czarnej herbacie, naparze z bławatka lub lipy przyłóż do oczy na 10-15min. Zamiast herbaty, można użyć plasterki świeżego, zielonego ogórka.


















Pozdrawiam, 
Najbarwniej :)

2 komentarze:

  1. znane, sprawdzone sposoby; co do włosów- nałożyłam sobie kiedyś taki "majonez" na głowę i nie mogłam pozbyć się tłuszczu. To dobre przy długich włosach i wcieraniu w rozdwojone końcówki. Absolutnie nie wcierać w skórę głowy! I tak ciężko się zmywa. Wtedy może pomóc już tylko płyn do mycia naczyń;))) - czyli cała kuracja na nic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam aż takich problemów ze zmyciem "majonezu", faktycznie- trzeba się trochę nasiłować, ale nie było tak źle. Może to dlatego, że dałam mniej oliwy (bo została mi resztka) i wbiłam jedno jajko. Ponadto ja mam długie włosy...
    Ale że aż płynem do mycia naczyń?;> współczuje ;(

    OdpowiedzUsuń