wtorek, 4 września 2012

Hania...


… czyli serdeczna koleżanka z podstawówki, a potem także i z liceum. Niezwykle miła i urodziwa dziewczyna. Kiedy przedwczoraj sentymentalnie przeglądałam swoje Złote Myśli, które prowadziły wszystkie dziewczynki z klasach 1-3, natknęłam się na karteczkę z napisem „SEKRET”. Ów SEKRET był od Hani właśnie. Kiedy podniosłam skrawek papieru, znalazłam tam tylko jedno zdanie: „Jesteś fajna Asia”. Jakże sympatyczna niespodzianka po latach. 
Zapraszam na Haneczkowe zdjęcia. :)
 


     









































































































































































I jeszcze dwa leśne... :)



Pozdrawiam,
Najbarwniej :)

1 komentarz:

  1. Też mam koleżankę z podstawówki, z którą utrzymuję serdeczny kontakt, choć niecodzienny;) a Hania to rzeczywiście urocza osoba.
    Pozdrawiam Joasiu:)

    OdpowiedzUsuń