poniedziałek, 25 marca 2013

Wyniki candy! :)

Dobry wieczór wszystkim :)
Dzisiaj upłynął termin wzięcia udziału w moim pierwszym candy. Bardzo chciałabym podziękować Wam za wspólną zabawę. W sumie trzynaście osób osób zdecydowało się przygarnąć moje kolczyki :) To dla mnie wielka przyjemność, że mogę podzielić się z Wami cząstką swojej twórczości! :) Aaa teraz do meritum :)

Do wygrania była jedna z dwóch par kolczyków do wyboru. Propozycja pierwsza - filcówki brązowe:



oraz druga opcja - filcówki niebieskie:



Imiona/Nicki wszystkich Uczestników wypisałam na oddzielnych karteczkach, dzieląc ich na zwolenników brązów oraz niebieskości :)



W losowaniu udział brała Komisja Gier i Zakładów w składzie: Olga oraz Piotr. Nad poprawnością przebiegu losowania czuwałam ja i mój aparat. :)) A oto wyniki zabawy:

Olga wylosowała Zwyciężczynię brązowej pary kolczyków...



... i okazała się nią być:



Natomiast Piotr wylosował Zwyciężczynię niebieskiej pary kolczyków.



Nagrodę otrzymuje:



Jeszcze raz moje gratulacje (Anonimowa Dominiko - dominika.tyta@wp.pl oraz Niko z bloga http://mojeanielskieinspiracje.blogspot.com/) i wielkie podziękowania dla wszystkich Uczestników :)) Niebawem następne zabawy :)

Pozdrawiam Was gorąco i życzę dobrej nocy!
Najbarwniej :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za miłą zabawę:-)) I za te piękne kolczyki:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn :D A Tobie dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufff, znowu nic (: . Jenakże grauluję szczęściarom, a za zabawę dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!:*
    D.

    OdpowiedzUsuń