czwartek, 7 marca 2013

Moje pierwsze Candy ! :)

Dziś chciałabym ogłosić moje pierwsze candy! :)
Kiedy przed paroma miesiącami zaczęłam prowadzić bloga, nie wiedziałam czym ono jest. Teraz, sama chętnie i często w nich uczestniczę. To wspaniała zabawa, a przede wszystkim świetna okazja do odkrywania nowych perełek blogowych. :)
Jako, że robię biżuterię postanowiłam, że do wygrania będą kolczyki. I uwaga, jedna z dwóch par do wyboru! Mają ok. 6,5 cm długości. Jeśli któraś z nich przypadła Ci do gustu lub chcesz komuś sprawić wielkanocnego „zajączka” – nie zastanawiaj się i zawalcz o nie! :)



A oto zasady:
1. Candy trwa od 7.03.13 - 25.03.13r (kończy się o 18:00).
2. W candy mogą brać udział jedynie osoby z Polski.
3. Pozostaw komentarz pod tym postem z dopiskiem, którą parę kolczyków wybierasz (1. lub 2.) oraz podaj swoje imię i nazwę bloga/mail kontaktowy. Nie musisz mieć bloga. Wybierz Komentarz -> Anonimowy -> Przepisz kod z obrazka i gotowe! :)
4. Jeśli jesteś bloggerem wklej proszę powyższe zdjęcie z informacją o moim candy na swoim blogu w pasku bocznym.


Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz moim obserwatorem. :)


A tak kolczyki wyglądają z bliska:







Życzę udanej zabawy i mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się właśnie do Ciebie. :)))

Pozdrawiam,
Najbarwniej :)))

14 komentarzy:

  1. Dominika;D
    dominika.tyta@wp.pl
    1. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pary są boskie, ale ja wybieram
    niebiańską 2:D
    mail to: paulina12.1991@o2.pl
    Pozdrawiam Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i ja... bardzo ładne kolczyki, wybieram zestaw nr 1 w razie wygranej :D , obserwuje od jakiegoś czasu, a zaraz umieszczę baner na blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie.
    ewelinajamrozik11@wp.pl
    Niebieskie.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie się przyłączę- kolczyki są prześliczne, mnie bardziej przypadła para nr 2 w niebieskościach i fioletach :D
    Pozdrawiam ciepluchno.
    Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka
    aga.music93@gmail.com

    mega trudny wybór, ale systemem dwójkowym wybieram nr 1:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paweł! :D
    ip_hell_kk@o2.pl
    Zestaw nr 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta
    wild.butterfly.11@gmail.com
    Numer 2 :)

    Piękne Błaszkowe dzieła!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki:-) Mnie najbardziej podobają się te niebieskie:-) Z chęcią wezmę udział w zabawie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki jak najbardziej.Lubie, noszę, nie kupuję z maszyny tylko ręczne, artystyczne - Twoje są w sam raz. Moje kolory to fiolety, ale czasem z pomarańczemo mozna zaszaleć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. €sunęłam komentarz, bo wkleiłam Twoją stronę zamiast tej: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com na której wisi banerek
      Kolczyki są cudowne, ale jeśli mam wybierać to nr 1
      Pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  12. o jeszcze szybko sie zapisze prawie na ostanią chwilę :) podobają mi sie obie pary ale chyba brakuje mi kolczyków w brązach :) także nr1 :)

    mrumru89@gmail.com
    http://mrumru89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń