sobota, 15 czerwca 2013

Michael Bublé

Znacie Michaela Bublé? Pierwszą piosenką jaką usłyszałam w jego wykonaniu było „Feeling Good”. Wtedy totalnie zauroczył mnie jego głos, nienagannie czysty śpiew i talent.


Michael jest prekursorem nowego gatunku muzycznego jakim jest jazz popularny. Od dobrych sześciu lat jestem miłośniczką standardu. Franka Sinatry, Tony’ ego Bennetta, Elli Fitzgerald oraz młodziaków: Diany Krall, Norah Jones czy Amy Winehouse słucham często, jednak czasami muszę sobie zrobić od nich przerwę, bo mnie przytłaczają. Michaela jednak mogę słuchać non stop. Jego muzyka jest taka lekka, miła dla ucha i niebywale piękna (i samemu Bubléowi niczego nie brakuje, hihihi). :)


Ostatnio odżałowałam ponad czterdzieści złotych, żeby zamówić jego autorską książkę.


Z bólem serca muszę przyznać, że lektura nieco mnie rozczarowała. Wiadomo, że Bublé pisarzem nie jest, jednak decydując się wydać książkę, trzeba coś w niej i nią zaprezentować. Autobiografia zawarta została w nieco ponad siedemdziesięciu stronach (jakaś 1/3 objętości całości) do fenomenalnych nie należy. Styl autora średni, zdecydowanie za mało tekstu i ładu. Co prawda jej wydanie jest przepiękne, wiele w niej cudnych fotografii Michaela (autorstwa Deana Freemana), jednak po "autobiografii" spodziewałam się czegoś ambitniejszego, niż tylko fotoksiążki.








Jaka by jednak kiepskie w moim odczuciu nie było jego dzieło, to muzycznie i tak będę wychwalać go pod niebiosa :)Poniżej posyłam Wam kilka linków do moich ulubionych piosenek Majkelka :)
















Czy ktoś z Was czytał „Na scenie za sceną”? Jakie są Wasze odczucia? :) Co sądzicie o jego twórczości? :)

Pozdrawiam serdecznie,
Asia ;)

6 komentarzy:

  1. książki nie czytałam, ale jego muzykę lubię- szczególnie covery "starych" hitów. Trzymam kciuki na sesji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko trochę szkoda, że w większości są to covery:(

      Usuń
    2. To prawda, że wiele wśród jego piosenek coverów. Mimo to, jak dla mnie cudo. :)

      Usuń
  2. Tak naprawdę to nie wiem co napisać bo nie znam tego piosenkarza i książki też nie czytałam , ale jego muzyka jest jak najbardziej w moim klimacie :0) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do przesłuchania jego dorobku muzycznego :)

      Usuń
  3. ale fajnie, ze ksiazka ma chociaz pare zdjec, to mozna oko nacieszyc xd

    OdpowiedzUsuń