czwartek, 6 czerwca 2013

Dzień Dziecka - tydzień później :)

Taaaaaak długo mnie tu nie było! Nadeszła sesja, więc coraz więcej i więcej do zdawania... Na zmianę kolosy, egzaminy, zaliczenia - totalny zawrót głowy! Dlatego w czerwcu może tu być bardzo ubogo. Przepraszam i obiecuję poprawę! :) Jak znajdę nieco wolnego to czekają mnie 3 sesje foto i realizacja nowej porcji pomysłów! Już nie mogę się doczekać! :))

***

Na Dzień Dziecka od rodziców dostałam dwa cudne prezenty: książko-album florystyczny i Muminka! :) Podarunki jak najbardziej trafione i piękniste (jeszcze raz za nie dziękuję!) :)





Książkę polecam nie tylko przyszłym i zawodowym florystom, ale wszystkim tym, którzy kochają kwiaty i ładnie wydane książki. Oprócz podstaw florystki, teorii barw i opisu narzędzi florystycznych - znajduje się w niej wiele innych tematów, cudnych zdjęć, ciekawych porad i uroczych kompozycji. Ponadto jeden z rozdziałów poświęcony został fotografowaniu kwiatów - czyli porcja praktycznych wskazówek o dobrym kadrowaniu, oświetlaniu, eksponowaniu kompozycji, etc. :) Warto nacieszyć swe oczka! A oto kilka migaweczek:








... no i Muminek... :))



... który kojarzy mi się z dzieciństwem i wieczorynkami. Mój rocznik chyba był jednym z ostatnich (szczęśliwych), który oglądał (jeszcze) dobre bajki na dobranoc. Bolek i Lolek, Resio, Kasztaniaki, Smerfy, Muminki...Ech... to były czasy! :)

Muminek dołączył do Zuzi i teraz razem kontrolują moją naukę :D



Uciekam powtarzać nurty i teorie socjologiczne, ich przedstawicieli i inne cuda. Jutro przeto egzamin z historii socjologii!!!

Pozdrawiam,
Asia :)

4 komentarze:

  1. Trzymam mocno kciuki, Asiu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminie :) Muminek i tworzą śliczną parę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie Muminek skradł moje serducho piękny!!!!!
    Pamietam jak bałam się nadchodzacej buki brrrr ale te bajki leca na mini mini i moje dzieci tez je znaja :D

    Powodzenia moja droga na sesji u mnie tez juz sie zaczęła, czasu jak na lekarstwo rodzinka tez chce uwagi a tu trzeba czas poswiecic teksta i ksiazka... ech... no ale...

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodki ten muminek. Przy tak profesjonalnym wykonaniu nawet buka bylaby slodka

    OdpowiedzUsuń