niedziela, 3 stycznia 2021

Wianki bożonarodzeniowe 2019 i 2020

Ten post miałam opublikować przed Świętami, ale tyle różnych rzeczy było do zrobienia, że mam czas na to dopiero dzisiaj.

Wianki, to świąteczne ozdoby, które szczególnie kojarzą mi się z Bożym Narodzeniem. W większości amerykańskich filmów o bożonarodzeniowej tematyce na drzwiach domostw wiszą piękne, pełne, strojne wianki.

Ile tych bożonarodzeniowych wyszło z pod moich rąk, nie jestem w stanie zliczyć. Ale myślę, że to już nie dziesiątki, a setki.

Zwykle do ich tworzenia wykorzystuję różnego rodzaju szyszki (modrzewiowe, sosnowe, bukowe, bakuli), sztuczne listki i główki kwiatowe, róże piankowe, perełki, styropianowe, barwione, brokatowe kulki. W tym roku robiłam też gliniane figurki, które malowałam i zdobiłam brokatem.

W sumie wszystko co da się przykleić pistoletem na gorąco można użyć do wianka. Jako podkład stosuję bazy słomiane, ratanowe, wiklinowe, albo takie, które robię sama z dzikiego wina czy witek brzozy.

Nie przynudzając, zobaczcie sami jakie wianki stworzyłam w poprzednim i tym roku wraz z detalami:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz