środa, 8 maja 2013

Filcowe torby :)

Jak tam po majówce? Wypady udane? Czy Was też pogoda nie oszczędziła? ;>

Jeszcze przed długim weekendem stanęłam przed wyzwaniem zrobienia zdjęć filcowym torebkom. Na facebooku napisała do mnie Patrycja, której wcześniej na swe oczy nie widziałam, z prośbą o kilka fotek jej prac. Mała Mi chce zacząć sprzedawać swoje filciaki przez Internet. Póki co Patrycja rozkręca swojego fanpage'a na facebooku - klik. Torebki są urocze, a ponadto pięknie i solidnie wykonane. :)
Oto i one:
































Jak Wam podobają? :)

Pozdrawiam,
Asia :)

5 komentarzy:

  1. Ja chętnie przytuliłabym tę z pomarańczowymi uszami. Gdybym mogła jeszcze coś zaproponować,to wszycie materiału wewnątrz (choćby do połowy). Najlepiej podszewki w kontrastowym kolorze, która jest śliska i dzięki temu łatwiej taką torbę czyścić z ewentualnych paproszków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne torebki, bardzo ładnie wykonane, na pewno znajdą swoich właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne Kwiatuszku!
    A z tymi podszewkami faktycznie dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń