czwartek, 25 kwietnia 2013

*

Lustrzanka to jest jednak to! Warto było wstawać przez półtora miesiąca o 4:30 i pracować po kilkanaście godzin, żeby spełnić swoje marzenie i móc teraz delektować się zdjęciami super jakości i ostrości. Miodzio! :)
Ale zanim sięgnęłam po lustrzankę cyfrową, przez cztery lata trenowałam robienie zdjęć na kompakcie, a następne kilka miesięcy ćwiczyłam na analogu. Nie jestem fotografem a pasjonatem. Uważam, że moje zdjęcia są średnie i przeciętne. Wiem, że jeszcze bardzo wielu rzeczy muszę się nauczyć. Dlatego podziwiam moich kolegów, którzy po zaledwie kilku miesiącach robienia zdjęć cyfrowym lustrem, przy swoimi nazwisku dopisują odważnie oldschoolowe "Photography". Kilka zdjęć zrobionych lustrzanką cyfrową, potem ich odróbka w Photoshopie wcale nie oznacza, że ktoś jest zawodowym fotografem. Pasja, hobby, konik - jakkolwiek, ale fotografia artystyczna to moim zdaniem w tym wypadku za duże słowo, a nawet profanacja.


























Pozdrawiam,
fanatyczka dobrych zdjęć - Asia :)

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia jak nie masz co robić o 4:30 to może zrobimy tą sesje przed zajęciami ;)))) a tak poważnie to może przyszły weekend? i czekamy na Twoje fotki z naszej sesji. Pozdrawiamy. Ps. śliczne fotki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! :) Na zdjęcia możemy iść po zajęciach w tym tygodniu :)
      Na sama czekam na zdjęcia z sesji :) Robiłam nie swoim aparatem :(

      Usuń
  3. haha Asiu moja oasja tez jest fotografia ale jeszcze nie potrafię robieć zdjęć tak jakbym tego pragnęła wciąż ćwiczę a swoja pierwsza lustrzanke dostalam od malzonka :D byla duuuuuuzo droższa niż pierścionek zaręczynowy :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza! :) A mąż to Panią musi baaaardzo kochać :))) Mi by wystarczył jakiś teleskopowy obiektyw - jaki drobny manifest uczucia, hihihi :))

      Usuń
    2. Jak ty mi będziesz Panikować to zacznę tutaj "hejtowac" :D:D

      Usuń
  4. cudne! foty. Wiosna jest urokliwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
    I will be sure to bookmark it and return to read more of
    your useful info. Thanks for the post. I will definitely comeback.


    Here is my web page :: tusze

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia :) Kocham wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że udało ci się uchwycić tę strasznie krótką wiosnę, i dobrze, bo mamy tylko kilkanaście dni by się nią nacieszyć i zaraz lato :D.

    OdpowiedzUsuń