sobota, 27 kwietnia 2013

Ania i Paweł :)

Kilka postów temu pisałam o twórczych wagarach, jakie zrobiłam sobie wraz z moimi koleżankami z florystyki. Wybrałyśmy się do studia foto, gdzie pierwszy raz miałam okazję robić zdjęcia na profesjonalnymi sprzęcie. Cudna sprawa! :) Przed moim obiektywem stanęli Ania, Paweł i... Maleństwo, które Ania nosi pod swoim serduchem :)
W kilku kadrach swojej córeczki Wiktorii użyczyła nam Magda :)). Anię poznałam niedawno na zajęciach z florystyki. Jest mega sympatyczną Istotą. Za miesiąc urodzi synka. :) Zaproponowałam jej sesję brzuszkową. Ania zgodziła się, a dziewczyny załatwiły miejsce w studia. Oto efekty naszej współpracy:
























































Pozdrawiam,
Asia :))

3 komentarze:

  1. Widać, że ta sympatyczna para dobrze się bawiła :)
    ___________________
    zawsze chciałam spróbować fotografii studyjnej:)

    OdpowiedzUsuń