sobota, 15 maja 2021

Dekoracja kościoła na uroczystość Pierwszej Komunii Świętej

Pozostając z temacie Pierwszej Komunii Świętej, dzisiaj chciałam Wam pokazać jaką dekoracje (wraz z Panem Franciszkiem, który zrobił piękne kwiatowe kule) stworzyliśmy na tę uroczystość w naszym kościele 💒.


Przed ołtarzem ustawiłam donicę z margaretkami 🌼 i zielonymi liśćmi 🌿, nad którą górowały styropianowe: biała hostia i rozłożone dłonie. Przed nią stanęły mniejsze doniczki z pszenicą 🌾wyhodowaną kilka dni wcześniej.

Obok nich ustawiłam tuby szklane, które podświetliłam ledami. ✨ Biały tiul pod dekoracją sprawił, że poszczególne jej elementy były lepiej widoczne.

Na ławkach zawiesiłam tuby🎉, w których umieściłam gipsowkę. By szybko nie zwiędła, jej łodyżki umieściłam w fiolkach z wodą z silikonowym wieczkiem.
Przed ławkami stanęły symetrycznie dwie większe donice z zielonymi źdźbłami i białymi sercami 🤍🤍.

Oto co wyszło 🥰:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz