wtorek, 23 marca 2021

Wielkanocne dekoracje na stół

Kiedy zaczęłam swoją przygodę z wiankami, te, które trafiały do moich znajomych, zwykle lądowały na stole jako stroiki. Dla mnie była to nowość, bo ja wianki zwykle wieszam: na drzwiach, na ścianie, na uchwycie szafki.

Kiedy rozmyślałam o tym, że zbliża się Wielkanoc i trzeba byłoby coś przygotować, pomyślałam sobie, że muszę zrobić jakąś dekorację na stół. Z wielkanocą kojarzą mi się gałązki, drewienka, kwiaty, króliczki i takie też ozoby wykorzystałam w swoich kompozycjach.

Przedstawiam Wam dziś bielone plastry drewna z wierzbowymi gałęziami w towarzystwie zieleni, różnobarwnych kwiatów, szklanych i porcelanowych ozdób. Która dekoracja byłaby najodpowiedniejsza na Twój stół wielkanocny? ;)


Ostatnia dekoracja stworzona do pokoju w stylu glamur - ze srebrymi i lustrzanymi ozdobami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz