środa, 4 listopada 2020

Muzyczny suprise box :)

Miesiąc temu mieliśmy zaszczyt być na weselu dwóch muzyków. To była fenomenalna uczta dla ciała i duszy. Dla Młodej Pary chciałam przygotować coś specjalnego, coś od siebie. To musiało być coś wyjątkowego i oryginalnego. Wiedziałam też, że musi być bardzo muzycznie i zaskakująco. Postanowiłam, że w prezencie zrobię po raz pierwszy - suprise box.

Suprise box to pudełko niespodzianka, którego ścianki po otwarciu rozstępują się we wszystkie strony. Zwykle na wewnętrznych ściankach pudełka oraz na samym środku znajdować się mogą różnego rodzaju skrytki i niespodzianki - wszystko zależy od inwencji twórczej osoby tworzącej.

Tak wyglądały ścianki mojego muzycznego pudełka:
Ten kto z Was zna się na nutach niech zagra i zgadnie jaka to piosenka :D

Pomiędzy ściankami na serduszkowych łącznikach umieściłam aforyzmy o miłości:

Na samym środku pudełka przykleiłam świnkę skarbonkę słuchającą muzyki, w środku której był banknocik :D

Zobaczcie jak wygląda pudełko i jego otwieranie na filmiku:


A czy Ty kiedyś dostałaś/-eś podobny prezent? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz