niedziela, 17 maja 2020

Wianki w towarzystwie przyrody :)

Fotografia to moja druga pasja. Bardzo lubię robić zdjęcia, zatrzymywać te bardzo ulotne momenty. Nawet temat mojej pracy licencjackiej poświęcony był motywacji robienia zdjęć.

Pewnie wielu się zgodzi, że "dobre zdjęcie" w dzisiejszych czasach to połowa sukcesu. W reklamie, na fejsbukowych profilach, w Internecie dużo "dobrych zdjęć", które ukrywają to czego za dużo i uwypuklają to co powinny. Tu perspektywa, kąt, światło mają kluczowe znaczenie.

Wianki z poniższych zdjęć chciałam ukazać w taki sposób, by sprawiały wrażenie, że są częścią przyrody, towarzyszą jej, nienarzucając się.

Oto cztery najnowsze wianuszki, które zrobiłam i sfotografowałam :):












Życzę Wam bajecznego tygodnia i pięknej aury za okem! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz